SERWIS
Dzięki posiadaniu własnego serwisu, zapewniamy naprawy na najwyższym poziomie i w możliwie najkrótszym terminie.
Lata doświadczeń pozwoliły wypracować nam zasady serwisu, które są najbardziej zadowalające dla naszych klientów. Nasze zasady, dotyczące serwisowania elektronarzędzi przedstawiamy Państwu poniżej.
-
uszkodzone elektronarzędzia przyjęte do naprawy poddajemy szczegółowej ocenie, na podstawie której następuje weryfikacja części oraz kalkulacja kosztów naprawy.
każda maszyna przyjęta do naprawy posiada swoją kartotekę, co pozwala nam odtworzyć wykonane wcześniej naprawy oraz zastosowane w nich części. Na tej podstawie części objęte gwarancją z poprzedniej naprawy nie są ujmowane w kosztach naprawy bieżącej.
Jeżeli koszty naprawy przekraczają 50 % wartości nowej maszyny, decyzje o naprawie podejmuje nasz klient
Naprawa elektronarzędzi odbywa się z wykorzystaniem wyłącznie nowych części i podzespołów, na które udzielamy 3-mc gwarancji.
Terminy napraw:
• Naprawy drobne – terminie do 3 dni roboczych
• Remonty maszyn nietypowych oraz takich, do których części należy zamawiać - do 14 dni roboczych lub zależnie od oczekiwania na nowe części, jeśli urządzenie wymaga ich zamówienia u producenta